Agnieszka Ciesielska - Makarowska

Założycielka i właścicielka Call Profit

        Od 10 lat realizuje projekty pod własną marką, wcześniej zarządzała wielkimi zespołami i doradzała w różnych przedsięwzięciach jako freelancer.     

    Absolwentka wrocławskiej Akademii Ekonomicznej (Uniwersytet Ekonomiczny) Kierunek Finanse - Bankowość – Ubezpieczenia (Wydział Zarządzania i Informatyki).

         Posiada ponad 23 letnie doświadczenie w budowaniu, zarządzaniu
i optymalizowaniu Customer Experience.

Call Profit to pasja do budowania prostych rozwiązań, odpowiedzialność za wdrożone projekty i radość tworzenia.

              Wiedzę zdobywała zarządzając jednym z największych Contact Center na polskim rynku finansowym.
15 000 000 kontaktów z Klientami rocznie, 850 Pracowników, 550 stanowisk pracy, 380 usług, 320 procesów, 4 Departamenty, 16 Działów, ponad 90 Zespołów.

              Członek Senior Executive Council – grupy doradczej Zarządu. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z Partnerami biznesowymi m.in. z Poczta Polska, IMPEL, Grupa Wróbel Mercedes Banz, Inter Car Mercedes Benz, EuroTax, Trescor, WSB, TEB Akademia, OFERTEO, Ultimo, TakTo Finance, OBI, Tmobile, Rand, EFL, Tesco, Carrefour, PSA, Accord Finance, TP S.A., Dialog, NextiraOne, Alcatel (France), Genesys (USA), Nice (Israel), InVision (Germany), WFM (USA)ect.

              Uczestniczka wielu międzynarodowych projektów w zakresie zarządzania procesami sprzedaży i obsługi Klienta, m.in. w Paryżu, Mediolanie, Londynie, Pradze i Barcelonie. Członek High Potential Group of International Perspective. Ważniejsze projekty: „Team building, Group culture, Cross-cultural communication“. PARYŻ. „Marketing and innovation in Strategic principles“. LONDYN. „Leadership and Change Management“. MEDIOLAN, PARMA.

Call Profit wyróżnia doświadczenie zdobyte w praktyce - ponad 450 wdrożonych projektów to gwarancja sukcesu.

 "Podczas pracy zawodowej wielokrotnie spotykałam się z problemami związanymi z zarządzaniem ludzkimi emocjami, dlatego uważam, że podstawą dobrej współpracy są proste rozwiązania wypracowane wspólnie z Zespołem".    

Więcej na LinkedIn                                                                                                                                                         Pobierz BIO

Do pracy podchodzę z należytym szacunkiem, a do życia z dystansem
i humorem.

 

WHAT PEOPLE SAY

"Współpracując z Agnieszką doświadczyłem szczerości i otwartości, która jest rzadko spotykana na rynku doradczym. Agnieszka nie wciska swoich rozwiązań. Wręcz przeciwnie często koncentruje się na zweryfikowaniu, czy w wyniku relacji biznesowej powstaje realna wartość. Efektywnie działające Call Center, w którym ludzie są zaangażowani, zmotywowani do podejmowania  wymagających rozmów telefonicznych i zdeterminowani do pobijania rekordów - to efekty, które widziałem w jednym z największych CC na rynku finansowym, wychodzącym spod rąk Agnieszki.  Polecam wszystkim szefom, którzy mają nastawienie na konkretne cele biznesowe i czują silną potrzebę zmiany".

—  Tomasz Mnich,Executive Strategy & Change Facilitator, Interim Director